Consumatorii din nou în atenție!

Gratuit, un mic „dicționar” digital româno-ucrainean dedicat elevilor și profesorilor!
18 aprilie 2022
Ucraina face pași importanți pentru aderarea la Uniunea Europeană!
19 aprilie 2022
Recent, Comisia Europeană 🇪🇺 a propus actualizarea normelor UE în materie de protecție a consumatorilor.
🛠⏳ Consumatorii vor avea dreptul să știe pentru cât timp este proiectat un produs să dureze și cum și dacă acesta poate fi reparat.
Concret:
📌 Consumatorii trebuie să fie informați cu privire la durabilitatea garantată a produselor.
De exemplu, dacă producătorul unui bun de consum oferă o garanție comercială de durabilitate mai mare de doi ani, comerciantul trebuie să furnizeze această informație consumatorului.
📌 În cazul dispozitivelor inteligente și al conținutului și serviciilor digitale, consumatorul trebuie, de asemenea, informat cu privire la actualizările de software furnizate de producător.
📌 Comerciantul trebuie, de asemenea, să furnizeze informații relevante privind reparațiile, cum ar fi:
🔧 posibilitatea de reparare (atunci când este cazul)
🔧 disponibilitatea pieselor de schimb
🔧 disponibilitatea unui manual de reparații.
Scopul actualizării este de a consolida rolul normelor UE în materie de protecție a consumatorilor în cadrul tranziției verzi.
Detalii în primul comentariu 👇
#EUGreenDeal

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sari la conținut